Találkozz a Gerbera Stúdió oktatóival
Elkötelezett szakemberekként célunk az, hogy hozzánk érkezve biztonságos, elfogadó környezetben fejlődhess akár te, akár gyermeked. Szívvel-lélekkel dolgozunk azért, hogy tudásunkkal, tapasztalatunkkal hozzá tudjunk járulni a pozitív változáshoz.
Zelei Éva vagyok, négygyermekes édesanya, és szenvedélyesen hiszek abban, hogy a testünk tudatos működtetésével rengeteget tehetünk az egészségünkért és jólétünkért.
A középiskola elvégzése után a Nemzetközi Pető András Nevelőképző és Nevelőintézetben (MPANNI) szereztem diplomát konduktor-tanító szakon. Gyermekekkel dolgozni mindig is közel állt a szívemhez, így továbbképeztem magam és TSMT-terapeutává váltam. Most is délelőttönként óvodás és bölcsődés korú gyermekek fejlesztésével foglalkozom.
Már a húszas éveimben hallottam a Kriston-módszerről, és rögtön el is végeztem egy tanfolyamot Andreánál. Hiszem, hogy ennek is köszönhetem, hogy mind a 4 gyermekem születését természetes folyamatként, magabiztosan tudtam átélni. Később, az életkorom előrehaladtával újra elkezdtem tornázni, mert ha nem dolgoztatjuk az izmainkat, bizony elkezdenek sorvadni. Ma már újra fiatalosnak érzem testem ezen területét is. Éreztem, hogy ezt a módszert nekem is tovább kell adnom, ezért a Kriston-trénerképző elvégzése után, 2025. januárjától hivatalos Kriston Intim Torna oktató vagyok.
További képzések, melyek gyarapították tudásomat:
• 2017 Aviva oktató
• 2018 Autogén Tréning (relaxáció) képzés
• 2021 Komplementer hormonegyensúly tanácsadó
• 2023 Pilates + intim Torna Tréner
• 2023 „ Breath of Life” Bodywork School Fascia Bodywork Course

Mit kínálok?
A Kriston-módszer, Aviva módszer és a LoveYourBelly torna hivatalos oktatójaként olyan tanfolyamokat és órákat tartok, amely során szeretettel és szakértelemmel segítek a hozzám fordulóknak, hogy aktívan tegyenek az egészségükért és jóllétükért.

Lukács Edit vagyok, fejlesztőpedagógusként dolgozom, és hiszem, hogy minden gyermek képes fejlődni – csak meg kell találni hozzá a megfelelő utat.
Kognitív fejlesztéseket végzek, ahol a figyelem, az emlékezet, a gondolkodás és a tanuláshoz szükséges alapkészségek erősítésére helyezem a hangsúlyt. Azért végeztem el az alapozó terapeuta képzést is, mert a mozgásfejlesztés kulcsszerepet játszik abban, hogy a gyerekek idegrendszere megfelelően érjen.
Tapasztalataim szerint ez a módszer nemcsak az iskolára való felkészítés során, hanem az iskolai évek alatt is nagy segítség lehet – különösen azoknak a gyerekeknek, akiknek nehezebben megy a tanulás, vagy épp túl sok kudarc éri őket.
A foglalkozások során mindig a gyermek egyéni igényeit tartom szem előtt, és célom, hogy magabiztosabbá váljon, és örömmel, sikerélményekkel telve élje meg a tanulást.
Mit kínálok?
Az Alapozó torna hivatalos oktatójaként olyan fejlesztő foglalkozásokat tartok, amelyek játékosan, mégis célzottan támogatják a gyermekek idegrendszeri érését, tanulási képességeik megerősödését és önbizalmuk kibontakozását – egyéni figyelemmel, szeretettel és szakértelemmel.
Kovács Enikő vagyok, több mint tizenöt éve foglalkozom gyermekek mozgásfejlesztésével.
Pályámat korai fejlesztésben kezdtem, ahol féléves kortól hároméves korig vezettem csoportos foglalkozásokat. A mondókázással, mozgásos játékokkal és akadálypályás feladatokkal színesített munka meghatározó alapot adott számomra a későbbi fejlesztői tevékenységhez.
Ezután elvégeztem a TSMT (tervezett szenzomotoros tréning) képzést, és több mint tíz éven át ebben a módszertanban szereztem gyakorlati tapasztalatot. A mai napig ebből a szakmai tudásból építkezem, amikor a fejlesztő csoportokat én magam állítom össze és vezetem.
Jelenleg kiscsoportos, iskola-előkészítő jellegű mozgásfejlesztő foglalkozásokat tartok óvodás és kisiskolás gyermekek számára, elsősorban 4–10 éves korosztályban. A célom, hogy a gyermekek játékos, mégis célirányos feladatokon keresztül fejlődjenek, és magabiztosan, örömmel kezdjék meg vagy folytassák iskolás éveiket.
A foglalkozások során fejlesztjük:
Valamint a torna során támogatjuk az idegrendszer érését, mely kulcsfontosságú az iskolai beválás szempontjából is.
A kiscsoportos forma nagy előnye, hogy a gyermekek közösségi környezetben, de mégis egyéni figyelem mellett fejlődhetnek. A jelen lévő társak időnként természetes figyelemmegosztást igényelnek, amit a gyerekek megtanulnak kezelni – ez segíti a későbbi iskolai alkalmazkodást. Emellett a csoporthúzó erő is jelentős: a jól teljesítő gyermekek motiválóan hatnak a többiekre, ami önkéntelenül is javítja a figyelmet, a teljesítményt és az önbizalmat. A foglalkozások során fejlődnek a szociális készségek, az együttműködés és az alkalmazkodóképesség is.

Mit kínálok?
Szeretettel várom az átlagosan fejlődő gyerekeket, valamint azokat is, akiknél figyelmi nehézségek, szorongás, mozgásbeli eltérések vagy ADHD-s tünetek is megjelennek.